Kurv 0

Returnering og reklamation

RETNINGSLINJER FOR RETURNERING AF VARER

  • Varen(e) skal sendes retur til den forhandler/butik du har modtaget varen fra.
  • Varen(e) sendes for egen regning sammen med originale emballage.
  • Som forbruger har du ret til at fortryde et køb, som du har gjort på vores webshop. Din fortrydelsesret er gældende de første 14 dage efter modtagelse af varen.
  • Varen skal være i samme stand som ved modtagelsen. Beskadigede returvarer refunderes ikke, hvis skaden er sket på grund af fejlagtig håndtering/indpakning.
KAN JEG BYTTE EN VARE, SOM JEG HAR MODTAGET I GAVE?
  • Ja, du har den samme ret til at fortryde købet
  • Din fortrydelsesret er ligeledes 14 dage efter modtagelsen af en vare
SÅDAN RETURNERER DU EN VARE
  • Kontakt os på opdagelsedk@gmail.com hvis du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret.
  • Send din pakke retur til: Opdagelse.dk - Staldgaardsgade 3, 1 - 7100 Vejle
  • Vi vil efter godkendelse af returneringen refundere pengene for købet senest 30 dage efter modtagelsen.
HVAD SKER DER HVIS JEG IKKE HENTER PAKKEN PÅ POSTHUSET?
  • Bliver pakken ikke afhentet rettidigt, bliver den returneret til Opdagelse.dk.
  • Fragtomkostninger forbundet hermed vil ikke blive refunderet.
KAN JEG RETURNERE ET GAVEKORT?
Køb af gavekort på webshoppen er bindende og kan ikke returneres
REKLAMATIONSRET
  • Du har 24 måneders reklamationsret på varer købt hos Opdagelse.dk.
  • Er du uheldig at modtage en beskadiget vare eller en anden vare end den bestilte, skal du give os besked herom inden 30 dage.
  • Ved reklamationer dækker Opdagelse.dk alle fragtomkostninger
  • Det er en forudsætning, at disse mangler ikke er opstået som følge af fejlagtigt brug af produktet (herunder solblegning), eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen. Bemærk venligst, at vi anbefaler håndtering af plakater iført hvide bomuldshandsker. Derved mindskes risikoen for smuds og fingeraftryk på plakaterne.
SÅDAN REKLAMERER DU
  • Send en beskrivelse af reklamationen med foto og tekst til opdagelsedk@gmail.com
  • Vi vil efter modtagelse af din mail behandle reklamationen hurtigst mulig.
  • Er din reklamation godkendt sender vi dig en ny vare uden yderligere omkostninger.